Loading
點我,找文章
經濟時事 川普大叔英文教室

《歐美貿易問題》美墨加協議(USMCA)將是美國有史以來最好且最重要的貿易協議,對所有人都好(2019年12月10日)

川普推特原文

America’s great USMCA Trade Bill is looking good. It will be the best and most important trade deal ever made by the USA. Good for everybody - Farmers, Manufacturers, Energy, Unions - tremendous support. Importantly, we will finally end our Country’s worst Trade Deal, NAFTA!

參考翻譯

美國偉大的美墨加協議(USMCA)貿易法案看起來不錯。這將是美國有史以來最好且最重要的貿易協議,對所有人都好 – 農民、製造商、能源、工會 – 極佳的支持。重要的是,我們最終將結束我們國家最糟的貿易協議,北美自由貿易協議(NAFTA)!

字彙

延伸閱讀